Viospiral
Viospiral AEBE_B2Square.gr

Viospiral AEBE

H Viospiral είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές βιομηχανίες με ιστορία 50 ετών.

Μια οικογενειακή επιχείρηση, που ξεκίνησε τη δραστηριότητά της από τους αδερφούς Νατσακάκου, σε μια μικρή αποθήκη το 1974 και σήμερα αποτελεί μια σπουδαία ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής με εξαγωγές σε παγκόσμιο επίπεδο, αποκλειστικές συνεργασίες εμπορίας μεγάλων διεθνών οίκων και ένα δίκτυο που μετρά περισσότερα από 1500 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Viospiral_B2Square.gr
Viospiral

Content Creation 

Viospiral_B2Square.gr
H κατάδυση του Creative Team στα βάθη του αρχειακού υλικού ήταν ένα από τα πρώτα βήματα γνωριμίας με το brand, την ιστορία και τις πεποιθήσεις των ιδρυτών του.
Viospiral
H κατάδυση του Creative Team στα βάθη του αρχειακού υλικού ήταν ένα από τα πρώτα βήματα γνωριμίας με το brand, την ιστορία και τις πεποιθήσεις των ιδρυτών του. Η αποτύπωση της ιστορίας στη σύγχρονη εποχή αποτελεί συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο established παρελθόν και στο πολλά υποσχόμενο μέλλον που προδιαγράφεται τις περισσότερες φορές βάση αυτού. Οπότε πάντα γνωρίζουμε εις βάθος το brand και ανασύρουμε στην επιφάνεια όλα τα στοιχεία που έφεραν ένα επιτυχημένο brand στην κορυφή και αυτό δεν είναι κάτι άλλο παρά η ιστορία του.

Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μας, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε την ταυτότητα της ψηφιακής παρουσίας της εταιρείας, μιας και μέχρι τότε το brand name είχε σχεδόν μηδαμινή παρουσία στον ψηφιακό κόσμο. Το μεγάλο στοίχημα ήταν να δημιουργηθεί ένα ισχυρό digital brand id που θα μπορούσε να συγκεράσει το κύρος της εταιρείας με τη σύγχρονη γλώσσα επικοινωνίας.

Το πρώτο βήμα ήταν να κανατονήσουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι το υπόβαθρό της για να μπορέσουμε να αποκωδικοποιήσουμε την ταυτότητα, την ιστορία, τη θέση και τη φιλοσοφία της εταιρείας: συνεντεύξεις με τους ιδρυτές και την επόμενη γενιά ηγεσίας, τα παιδιά τους, που ανέλαβαν την τελευταία δεκαετία τα ηνία, μελέτη της τεχνικής γλώσσας, επιτόπιες επισκέψεις στα διαφορετικά τμήματα της εταιρείας και συζήτηση με τους επικεφαλής τους, συλλογή φωτογραφικού υλικού, μελέτη του αρχειακού υλικού.

Και αφού αυτή η προκαταρκτική μα δομικής σημασίας διαδικασία μας έδωσε όλη την πληροφορία που χρειαζόμασταν για να κατανοήσουμε το νέο μας συνεργάτη, το δεύτερο βήμα που χρειαζόταν να γίνει αφορούσε στη χαρτογράφηση του κοινού στο οποίο καλούμαστε να απευθυνθούμε.

Καταστήματα διάθεσης υδραυλικών προϊόντων, επαγγελματίες που σχετίζονται με τον κλάδο των υδραυλικών και της οικοδομικής ανέγερσης και καταναλωτικό κοινό που ενδιαφέρεται για αγορές τέτοιου είδους. Αυτό είναι το “δέντρο” του κοινού, στο οποίο καταλήξαμε.

Viospiral_B2Square.gr
H Viospiral είναι μια ελληνική εταιρεία που επενδύει στην έρευνα και στον σχεδιασμό. Η προβολή αυτών των δυο στοιχείων ήταν πρωταρχικό μέλημά μας προκειμένου να παρουσιάσουμε μια άρτια και πραγματική εικόνα μιας εταιρείας που είναι από τις πιο σπουδαίες στο χώρο της ελλνικής βιομηχανίας.
Viospiral
H Viospiral είναι μια ελληνική εταιρεία που επενδύει στην έρευνα και στον σχεδιασμό. Η προβολή αυτών των δυο στοιχείων ήταν πρωταρχικό μέλημά μας προκειμένου να παρουσιάσουμε μια άρτια και πραγματική εικόνα μιας εταιρείας που είναι από τις πιο σπουδαίες στο χώρο της ελλνικής βιομηχανίας.
Viospiral_B2Square.gr
Η συγγραφή blog post είναι πολύ σημαντική για το website καθώς ο αλγόριθμος της Google δίνει μεγάλη σημασία στην ανανέωση του υλικού ενός website. Μέσα από τα ενημερωτικά άρθρα που αναρτώνται στα "Νέα" ενός website, δίνεται η ευκαιρία να σκιαγραφηθεί η φιλοσοφία που αποπνέει η εταιρεία.
Viospiral Modea
Η συγγραφή blog post είναι πολύ σημαντική για το website καθώς ο αλγόριθμος της Google δίνει μεγάλη σημασία στην ανανέωση του υλικού ενός website. Μέσα από τα ενημερωτικά άρθρα που αναρτώνται στα "Νέα" ενός website, δίνεται η ευκαιρία να σκιαγραφηθεί η φιλοσοφία που αποπνέει η εταιρεία.

Εάν κάνεις ένα γρήγορο search για τους όρους “content creation” θα βρεις παντού τη φράση: Content is the king. Cliche; Ναι, αλλά διόλου τυχαίο! 

Ποιοτικό περιεχόμενο είναι εκείνο που κάνει match με την ταυτότητα του brand και φωτίζει πολύπλευρα τα σημεία αναφοράς του, είναι interactive, συμβατό με την επικαιρότητα, δημιουργεί ερωτήσεις και τις απαντάει την ίδια στιγμή, είναι ενδιαφέρον και πάντα ενημερωμένο και χάρη σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά δημιουργεί την ψηφιακή σφραγίδα του brand.

Χμ, και πώς το πετύχαμε αυτό στην Viospiral;

Διαβάστε ένα Blog post της Modea

Δημιουργήσαμε εξ αρχής συγκεκριμένα guidelines και μπήκαμε “στη μάχη”: 

Μηνιαίες φωτογραφίσεις, videoshootings, live αναμεταδόσεις από τα trainings και τις εκδηλώσεις που διοργανώνει η εταιρεία σε καταστήματα συνεργατών της (ναι, ο νομαδισμός είναι μέρος της δουλειάς μας κι έτσι ταξιδεύουμε μαζί τους σε όλη την Ελλάδα όταν είναι απαραίτητο- ένα story είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό upload).

Έτσι, σεβόμενοι την ταυτότητα που θέλει να διατηρήσει η εταιρεία, ισορροπήσαμε ανάμεσα στα σύγχρονα trends και μια λειτουργική γλώσσα επικοινωνίας. Τηρήσαμε τους κανόνες της αισθητικής και χρονικής συνέπειας και καταφέραμε να πετύχουμε τον αρχικό σκοπό μας: να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη, ισχυρή digital εικόνα που διατηρεί το ενδιαφέρον του ετερογενούς κοινού της και έχει μια σταθερή, ανοδική πορεία απήχησης.

Viospiral Photoshootings
Backstage photos από την προετοιμασία του video, για τα digital ads του λανσαρίσματος της μπαταρίας, Modea Filter 3 Way.
Viospiral Photoshootings
Backstage photos από την προετοιμασία του video, για τα digital ads του λανσαρίσματος της μπαταρίας, Modea Filter 3 Way.

Performance Ads

Η δεύτερη πρόκληση ήρθε όταν το Performance Marketing εντάχθηκε στο Digital Stategy για λόγους σωστής στρατηγικής προβολής του brand. 

To challenge ηταν πώς θα περνούσαμε στη διαφημιστική παρουσία με μια δυναμική καμπάνια που θα υποστήριζε επικοινωνιακά με αρμόζοντα τρόπο το “βάρος” του ονόματος του brand. Η απάντηση βρέθηκε στα “baby steps” από τα οποία έπρεπε να ξεκινήσουμε ώστε να στηθεί σωστά το θεμέλιο του επικοινωνιακού μας οικοδομήματος. Όταν στοχεύεις στη θέα του ρετιρέ, πρέπει πρώτα σιγουρευτείς ότι οι βάσεις της πολυκατοικίας είναι γερές, σωστά;

Εν αρχή ην… η ανάπτυξη της οργανικής απήχησης! Μοιάζει οξύμωρο, αλλά ναι, για μια ισχυρή διαφημιστική απήχηση είναι ζωτικής σημασίας το brand να έχει κερδίσει πρώτα μια αξιοπρεπή παρουσία στον digital κόσμο μέσω της οργανικής απήχησης. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, μια σημαντική ροή περιεχομένου, τροφοδοτήσαμε τα κανάλια επικοινωνίας, αναπτύξαμε μια πρώτη βάση κοινού και ήμασταν έτοιμοι για να δώσουμε στις μηχανές των διαφημιστικών εργαλείων το απαραίτητο καύσιμο.

Viospiral post
Η επιλογή των θεμάτων των posts επιλέγονται προσεκτικά με βάση την επιθυμητή δημόσια εικόνα. Ο υψηλός σχεδιασμός, η εγχώρια παραγωγή και η ανάπτυξη στον κλάδο της διακόσμησης του μπάνιου και της κουζίνας είναι οι βασικοί πυλώνες γύρω από τους οποίους αναπτύσσουμε την δημιουργία περιεχομένου.
Viospiral
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της παγκοσμίου φήμης Ιταλικής εταιρείας Mamoli, η Viospiral εισάγει τον υψηλό σχεδιασμό στην εσωτερική διακόσμηση στην Ελλάδα. Το επίσημο launch της Mamoli πραγματοποιήθηκε μέσα από υψηλής αισθητικής εικαστικά στα διαφημιστικά κανάλια των Social Media.

Επικοινωνία & εξωστρέφεια 

Στην προσέγγιση του 360° marketing, το digital ecosystem κάθε εταιρείας λειτουργεί αρτιότερα όταν οι online ενέργειες συντονίζονται με τις offline ενέργειες. Στο πλαίσιο αυτό επιλέξαμε με τους συνεργατές μας, μία έκθεση-θεσμό για την αρχιτεκτονική το “The Architect Show" για να παρουσιάσαμε τις αποκλειστικές αντιπροσωπείες της Viospiral.
Viospiral Architect Show_B2Square.gr
Στην προσέγγιση του 360° marketing, το digital ecosystem κάθε εταιρείας λειτουργεί αρτιότερα όταν οι online ενέργειες συντονίζονται με τις offline ενέργειες. Στο πλαίσιο αυτό επιλέξαμε με τους συνεργατές μας, μία έκθεση-θεσμό για την αρχιτεκτονική το “The Architect Show" για να παρουσιάσαμε τις αποκλειστικές αντιπροσωπείες της Viospiral.

Έχουμε τρεις βασικές ομάδες στόχου, οι οποίες άλλοτε συνυπάρχουν, άλλοτε εναλλάσσονται και άλλοτε αποκτούν υποκατηγορίες: Βrand awareness, ταύτισή της Viospiral με τα μεγάλα brand του εξωτερικού, με τα οποία συνδέεται με σχέση αποκλειστικής αντιπροσωπείας για την Ελλάδα και την Κύπρο και προώθηση των new drops.

Για να γίνει αυτό, δημιουργήθηκε και πάλι ένα ετήσιο διαφημιστικό ημερολόγιο, βασισμένο στη μελέτη των αναγκών, της επικαιρότητας και των αιτημάτων που αφορά το κοινό της Viospiral και οι διαφορετικοί στόχοι διαμοιράστηκαν μέσα στο χρόνο, αφού πρώτα έγινε το απαραίτητο budget estimation.

To Digital ecosystem κάθε brand αποτελεί μια ο΄λότητα και ως τέτοια την αντιμετωπίζουμε στην B2Square. Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφημίσεις όταν το online περιεχόμενο δεν είναι ανάλογο του περιεχομένου και του σκοπού των διαφημίσεων. Το κάθε εργαλείο που τίθεται στην υπηρεσία της επικοινωνίας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της προβολής και της εξωστρέφειας το οποίο μπορεί να ανήκει είτε στην online είτε στην offline επικοινωνιακή φαρέτρα. Η online & offline επικοινωνία αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία. Ο ένα τύπος επικοινωνίας δίνει υπεραξία στον άλλο τύπο και το αντίστροφο. To online αποτύπωμα οφείλει να συνάδει με την παραδοσιακή ή offline ταυτότητα και αυτό γιατί εκτός από τη web παρουσία, υπάρχει και η πραγματική, η ανθρώπινη πλευρά των εταιρειών που πάντα αγκαλιάζει και “επιβεβαιώνει” την υψηλή ποιότητα του online περιεχομένου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, αποφεύγουμε το απρόσωπο και το δυσπρόσιτο προφίλ μια εταιρείας που δύσκολα θα πλησιάσει κάποιος.

Στο consulting που είναι αναπόσπαστο κομμάτι των υπηρεσιών μας, συζητώντας καταλήξαμε στη συμμετοχή της Viospiral σε εκθέσεις που εκφράζουν το brand της Viospiral και των αξιών που πρεσβεύει. 

Viospiral_B2Square.gr
Μετά από συστηματική έρευνα σε σχέση με τα αποτελέσματα του πανελλαδικού digital launch της Mamoli στην Ελλάδα καταλήξαμε ότι ήταν απαραίτητα τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο δίκτυο συνεργατών της Viospiral, στον κόσμο των κατασκευαστών και των αρχιτεκτόνων. Στιγμιότυπο από την ημερίδα στην Κέρκυρα που είμασταν εκεί μαζί με όλη την ομάδα για την live αναμετάδοση στα Social Media της Viospiral.
Viospiral Mamoli corfu
Μετά από συστηματική έρευνα σε σχέση με τα αποτελέσματα του πανελλαδικού digital launch της Mamoli στην Ελλάδα καταλήξαμε ότι ήταν απαραίτητα τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο δίκτυο συνεργατών της Viospiral, στον κόσμο των κατασκευαστών και των αρχιτεκτόνων. Στιγμιότυπο από την ημερίδα στην Κέρκυρα που είμασταν εκεί μαζί με όλη την ομάδα για την live αναμετάδοση στα Social Media της Viospiral.
Viospiral_B2Square.gr
H Climatherm είναι μια από τις μεγαλύτερες εκθέσης στον κλάδο της Ενέργειας. Η παρουσία της Viospiral απέσπασε πολλά συγχαρητήρια τόσο για το αρχιτεκτονικό της στήσιμο του περιπτέρου της, όσο και για την παρουσίαση των νέων προϊόντών της. Η live αναμετάδοση στα Social Media channels μιας σύντομης ξενάγησης από τον εκπρόσωπο της εταιρείας αύξησε σε μεγάλο βαθμό το engagement αλλά και το reach των επόμενων δημοσιεύσεων.
Viospiral Climatherm_B2Square
H Climatherm είναι μια από τις μεγαλύτερες εκθέσης στον κλάδο της ενέργειας. Η παρουσία της Viospiral απέσπασε πολλά συγχαρητήρια τόσο για το αρχιτεκτονικό της στήσιμο του περιπτέρου της, όσο και για την παρουσίαση των νέων προϊόντών της. Η live αναμετάδοση στα Social Media channels μιας σύντομης ξενάγησης από τον εκπρόσωπο της εταιρείας αύξησε σε μεγάλο βαθμό το engagement αλλά και το reach των επόμενων δημοσιεύσεων.

Website Redesign – Glow up

Η Viospiral είναι μια μεγάλη παραγωγική εταιρεία με μια σύγχρονη παραγωγική μονάδα, μεγάλης επένδυσης, στην Αττική. Μεταξύ των άλλων προϊόντων που παράγει έχει δημιουργήσει και το δικό της brand μπαταριών κουζίνας και λουτρού, με την επωνυμία Modea. Η Modea είχε ήδη το δικό της website όταν ανανέλαβε η ομάδα το account της Viospiral, το οποίο χρειαζόταν “glow up”. Δεν χρειάζεται πάντα να φτιάξεις ένα νέο website όταν το παλιό μπορεί να ανανεωθεί, κάνοντας το visual id του website να μένει up to date με το brand id.

Viospiral_B2Square.gr
Στο website της Modea έγινε ένα ουσιαστικό redesign - glow up και "φιλοτεχνήθηκε" με πολλή λεπτομέρεια ώστε να αναδεικνύονται με το σωστό τρόπο τα προϊόντα και τα χαρακτηριστικά τους.
Viospiral Modea
Στο website της Modea έγινε ένα ουσιαστικό redesign - glow up και "φιλοτεχνήθηκε" με πολλή λεπτομέρεια ώστε να αναδεικνύονται με το σωστό τρόπο τα προϊόντα και τα χαρακτηριστικά τους.
Viospiral_B2Square.gr
Στον κλάδο της βιομηχανίας τα πράγματα γίνονται κατανοητά όταν τα αναλύσεις σε πιο απλά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και στο marketing.Όσο αναλύεις τα data τόσο πιο κοντά φθάνεις στην καρδιά του brand, το κατανοείς και τότε είσαι σε θέση να προτείνεις πετυχημένους τρόπους προβολής και προώθησης. Φωτογραφία πό φωτογράφιση που έγινε για τις ανάγκες του redesign του website της Modea υπό το art direction του Μιχάλη Μυλωνά.
Viospiral
Στον κλάδο της βιομηχανίας τα πράγματα γίνονται κατανοητά όταν τα αναλύσεις σε πιο απλά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και στο marketing.Όσο αναλύεις τα data τόσο πιο κοντά φθάνεις στην καρδιά του brand, το κατανοείς και τότε είσαι σε θέση να προτείνεις πετυχημένους τρόπους προβολής και προώθησης. Φωτογραφία πό φωτογράφιση που έγινε για τις ανάγκες του redesign του website της Modea υπό το art direction του Μιχάλη Μυλωνά.