the origins of sculpture_University of Crete
Οι απαρχές της γλυπτικής – Πανεπιστήμιο Κρήτης_b2square.gr

Οι απαρχές της γλυπτικής – Πανεπιστήμιο Κρήτης

Αρχαιολογική έκθεση με ευρήματα από τον Παλαιό Κόσμο και την Λέσβο στο Μουσείο Μπενάκη

Οι απαρχές της γλυπτικής – Πανεπιστήμιο Κρήτης_B2Square.gr
the origins of sculpture_University of Crete

Οι απαρχές της γλυπτικής είναι μια αρχαιολογική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και υπό την επιστημονική επιμέλεια της καθηγήτριας Νένας Γαλανίδου απο το Πανεπιστήμιο Κρήτης. 

Πρόκειται για μία έκθεση που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με ευρήματα από όλο τον κόσμο που χρονολογούνται από 2,5 εκατομμύρια ως και 50.000 χρόνια πριν από σήμερα και κατατάσσονται στην Παλαιολιθική περίοδο.

Οι απαρχές της γλυπτικής – Πανεπιστήμιο Κρήτης_B2Square.gr
Φωτογραφία από την έκθεση "Οι απαρχές της γλυπτικής" στο μουσείο Μπενάκη. Για τις ανάγκες του περιεχομένου των διαφημίσεων δημιουργήσαμε ένα library από φωτογραφίες που οι λήψεις έγιναν από τη δική μας ομάδα.
the origins of sculpture_University of Crete
Φωτογραφία από την έκθεση "Οι απαρχές της γλυπτικής" στο μουσείο Μπενάκη. Για τις ανάγκες του περιεχομένου των διαφημίσεων δημιουργήσαμε ένα library από φωτογραφίες που οι λήψεις έγιναν από τη δική μας ομάδα.

Performance Ads

Στο σπουδαίο αυτό έργο ενσωματωθήκαμε στην ομάδα αφού είχε ξεκινήσει η εκθέση. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης χάρη στους εξαιρετικούς συνεργάτες που υλοποιούσαν το πρόγραμμα σε συνεργασία με το Μουσείο Μπενάκη ήρθαν σε επαφή μαζί μας και αφού θέσαμε τους επιθυμητούς στόχους της επισκεψιμότητας, ξεκινήσαμε τάχιστα τις διαδικτυακές διαφημιστικές εκστρατείες καλώντας τους θεατές να επισκεφθούν την έκθεση. Για καλύτερο engagement rate αλλά και περισσότερες πωλήσεις δημιουργήσαμε ως περιεχόμενο των διαφημίσεων ένα βίντεο από την έκθεση, με δικό μας μοντάζ, επεξεργασία ήχου και voice over. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. 

Content Creation 

Εκτός από τα εγκεκριμένα στατικά εικαστικά που δημιουργήθηκαν από την επίσημη αφίσα της έκθεσης, δημιουργήσαμε ένα video, δικής μας παραγωγής, με γυρ΄ίσματα που πραγματοποιήσαμε κατά τη διάρκεια ξεναγήσεων με σκοπό την βελτιστοποίηση του engagement της διαφήμισης καθώς το video είναι το format με τη μεγαλύτερη απήχηση στη σύγχρονη εποχή και την καλύτερη και πληρέστερη αποτύπωση του concept της έκθεσης.

Η έκθεση είχε μεγάλη επισκεψιμότητα, καθώς καταφέραμε να κάνουμε deliver το διαφημιστικό μας υλικό στο κατάλληλο κοινό μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το awareness έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στις τελικές πωλήσεις εισιτηρίων και συνακόλουθα η αποδοτική στόχευση των καμπανιών για την εμβάθυνση του κοινού στο marketing funnel.