Στρατηγική
Ευρωπαϊκό Λαικό Κόμμα – EPP
Η προώθηση του θέσμου του Ευρωκοινοβουλίου μέσα από το case του ανάπηρου Ευρωβουλευτή Στέλιου Κυμπουρόπουλου ήρθε στο λιμάνι της B2Square και αποτέλεσε για την ομάδα μεγάλο challenge καθώς επρόκειται για μια ξεχωριστή περίπτωση ευρωβουλευτή που εκλέχθηκε με τις περισσότερες ψήφους που έχει εκλεχθεί ποτέ Έλληνας ευρωβουλευτής 577.114.




Η επιλογή μας έγινε κατόπιν διεξαγωγής spec στο οποίο συμμετείχαμε με επιτυχία.
Ο ρόλος μας ήταν πολύ καίριος καθώς ως τμήμα επικοινωνίας αποτελούσαμε τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην ομάδα της Ελλάδας και στην ομάδα των Βρυξελλών.
Ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος ως νέος ευρωβουλευτής αντιμετώπιζε πολλές προκλήσεις που επικοινωνιακά απαιτούσαν ιδιαίτερη διαχείριση. Η επικοινωνία μέσα στην ομάδα ήταν ο πρώτος στόχος που επετεύχθει. Η δημοσίευση της πολιτικής δράσης απαιτούσε τον συγχρονισμό μιας μεγάλης ομάδας ατόμων με διαφορετικό job description, με την επικαιρότητα, κάτι που πετύχαμε κάνοντας το project management όλου του έργου, δρώντας σε πολλαπλά επίπεδα.
Σύντομα και tricky tweets, ενημερωτικά και to the point facebook posts, στοχευμένες LinkedIn δημοσιεύσεις, cool Instagram posts, έξυπνα και ευσύνοπτα Ιnstagram stories, περιεκτικά newsletters, ποιοτικοί υποτιτλισμοί, βίντεο και Q&A.
Παραγωγή δελτίων τύπου, συμβουλευτική για την βέλτιστη δυνατή ενημέρωση του κοινού για τις επερχόμενες δράσεις μπήκαν στο μικροσκόπιο της κοινωνιολογικής μελέτης του φαινομένου από τους creative writers της ομάδας- ναι, οι creative writers έχουν πάντοτε πολύ homework- κι έτσι δημιουργούσαν ένα μηνιαίο ημερολόγιο επικοινωνιακών δράσεων και δημοσιεύσεων επικοινωνίας δίνοντας έναν ρυθμό οργάνωσης στο συνολικό μηνιαίο πλάνο για όλο το πολιτικό γραφείο.










Performance Ads
Πολιτικές πρωτοβουλίες, δράσεις ευρωπαϊκής εμβέλειας, webinar, συνέδρια και κοινωνικό έργο μπαίνουν στο μικροσκόπιο της κρίσης που θέτει το εξής ερώτημα:
To advertise or not to advertise?
Πότε μια πολιτική δράση παίρνει “πάσο” για να διαφημιστεί; Ποιους κινδύνους συμπεριλαμβάνει η διάδοση σε άγνωστο κοινό;
Η στοχευμένη digital διαφήμιση για ένα πολιτικό πρόσωπο απαιτεί εξειδικευμένες τεχνικές ικανότητες και γνώσεις, απόλυτη συμμόρφωση με τους όρους και τους περιορισμούς που θέτει το εκάστοτε κοινωνικό μέσο και αφορούν στην πολιτική θεματολογία και φυσικά στην στρατηγική επιλογή του διαφημιζόμενου περιεχομένου.


Οργάνωση Φωτογραφίσεων
Το περιεχόμενο όπως πολλές φορές ίσως έχετε διαβάσει ή ακούσει να λέμε είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την προβολή και την προώθηση ενός brand ή ενός προσώπου. Ένας πολιτικός έχει απόλυτη ανάγκη από επίσημες επαγγελματικές φωτογραφίες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιούνται από τα δετλία τύπου και το media kit μέχρι τα Social Media και τις συνεντεύξεις σε online ή παραδοσιακά μέσα.


European Live Streaming Webinar


H θητεία του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου ξεκίνησε το 2019. Ένα μεγάλο μέρος της θητείας των ευρωβουλευτών διανήθηκε στα χρόνια του κορονοϊού. Οι ανάγκες όμως για πολιτικές δράσεις δεν μπορούσαν να μπουν σε παύση. Το ευρωκοινοβούλιο έκλεισε, ωστόσο ο πολιτικός αγώνας της Ευρώπης συνεχίστηκε στον διαδικτυακό στίβο. Ο κάθε ευρωβουλευτής ανάλογα με τους φακέλους που αναλάμβανε όφειλε να διεξάγει έργο για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των πολιτών της Ευρώπης. Στο πλαίσιο αυτό διοργανώσαμε webinars για την θεματική της εργασίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, της αναπηρίας, του καρκίνου και της ογκολογικής φροντίδας, του επαγγέματος των φροντιστών.
Αναλαμβάναμε και φέρναμε εις πέρας το σύνολο των εργασιών που απαιτούσε η οργάνωση των webinars. Το project management του κάθε webinar. Tη σχεδίαση της αφίσας και των banners. Την οργάνωση των ρόλων της ομάδας, τους μεταφραστές των γλωσσών, των μεταφραστές της νοηματικής, την τήρηση του προγράμματος, την τεχνική υποστήριξη καθώς και την live αναμετάδοση σ’ όλα τα funnels όπου αυτό ήταν δυνατό.
Πέρα από αυτά είχαμε και την αρμοδιότητα του “καλέσματος” των ανθρώπων – μέσω των digital ads- που μπορούσαν να συμμετέχουν για την ενημέρωση και την εκπαίδευσή τους. Η αλήθεια είναι πώς αυτό έχρηζε ιδιαίτερης προσοχής και ειδικής διαπίστευσης από το ευρωπαικό κοινοβουλίο καθώς επρόκειτο για ευαίσθητα κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Το αποτέλεσμα δικαίωνε κάθε φορά όλη την ομάδα και την προσπάθειά της, καθώς κανένα webinar δεν είχε συμμετοχή κάτω από 400-500 άτομα.




YouTube Live Broadcast
Στο πλαίσιο της σχεδίασης μιας επικοινωνιακής πολιτικής ενός νεότατου ευρωβουλευτή δεν θα μπορούσε να λείπει και μια YouTube εκπομπή, “Οι Συναντήσεις”, η οποία γινόταν live πρεμιέρα και live streaming αναμετάδοση μέσα από το προσωπικό YouTube κανάλι του πολιτικού αλλά και από τα υπόλοιπα Social Media. Η θεματολογία ήταν συναφής με τα κοινωνικά θέματα που απασχολούν τον νεότερο κόσμο αλλά και την κοινωνία στο σύνολό της. Καλεσμένοι κάθε φορά ήταν εκπρόσωποι της εγχώριας αλλά και διεθνούς πολιτικής και επιστημονικής κοινότητας.
Βράβευση
Και τι καλύτερο μετά από τέσσερα συναπτά χρόνια πολιτικής θητείας, ήρθε η βράβευση που έκανε όλη την ομάδα, τόσο τους κοινοβουλευτικούς συνεργάτες όσο και την ομάδα της επικοινωνίας, δηλαδή το δικό μας team, να φουσκώσει από περηφάνια.
