Body Whisperers

Content Creation & Social Media Management | Performance Marketing

Content Creation & Social Media Management

Το Body Whisperers αποτελεί ένα σύγχρονο Κέντρο Φυσικοθεραπείας, εμπνευσμένο από την Dr Katerina Moustaka, με ειδίκευση στο Trigger Points Therapy.

Η δημιουργία περιεχομένου για υπηρεσίες υγείας και συγκεκριμένα για ένα φυσικοθεραπευτήριο με συγκεκριμένη εξειδίκευση, απαιτεί τον εξής συνδυασμό:

• Μελέτη και δημιουργία της προσωπικότητας του brand, έτσι όπως αυτή θα αποτυπώνεται μέσα από την παρουσία του στα Social Media.
• Τεχνική γνώση digital copywriting για να μπορούν οι δημοσιεύσεις να βρουν το κοινό τους και να αγαπηθούν όσο τους πρέπει από τον θείο Mark Zuckerberg.
• Ενδελεχής μελέτη της ιατρικής θεματολογίας πριν την παραγωγή του εκάστοτε κειμένου.
• Συνεχής παρακολούθηση των insights με σκοπό την βέλτιστη δυνατή απόδοση των δημοσιεύσεων.
• Ενδιαφέρουσα εικόνα που θα έλξει το ενδιαφέρον για ανάγνωση της δημοσίευσης.

Ναι, δημιουργούμε 3 posts την εβδομάδα που πρέπει να επιτύχουν το εξής τρίπτυχο: α) Να είναι ενδιαφέροντα, β) Να «μεταφράζουν» σε κατανοητή γλώσσα την ιατρική θεματολογία, γ) Να βρίσκουν το κοινό τους.

Body Whisperers_B2Square

Performance Marketing

Η συνεργασία μας με το Body Whisperers ξεκίνησε στον ένα χρόνο λειτουργίας της επιχείρησης. Και όπως κάθε brand, έτσι και αυτό, καλείται στο ξεκίνημά του πρώτα να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού, στην συνέχεια να μετατρέψει το ενδιαφέρον σε εμπιστοσύνη και αυτή με την σειρά της να μετατραπεί σε αγορά. Όταν στην θέση του προϊόντος μπαίνει μια υπηρεσία και δη υγείας, οι όροι γίνονται ακόμη πιο απαιτητικοί και οι κινήσεις της ομάδας Marketing πρέπει να είναι προσεκτικές μα ταυτόχρονα ρηξικέλευθες.

Facebook & Google Campaigns μπαίνουν δυναμικά, λοιπόν, στην μάχη για Brand Awareness και Leads για το Body Whisperers. Η σπουδαία τέχνη της digital διαφήμισης απαιτεί συνδυασμό γνώσεων και συνεχή μελέτη των νέων δεδομένων που εισέρχονται σχεδόν καθημερινά,

Συνεχείς βελτιστοποιήσεις, keywords που βρίσκουν την θέση τους και άλλα που τα αποχαιρετάμε με δάκρυα στα μάτια, λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στην πολιτική προστασίας και στο σωστό copy writing των διαφημίσεων είναι μόνο μερικά από τα συστατικά που απαιτούνται ώστε κάθε cent του spent budget να αξιοποιείται σωστά.